Thursday, November 23, 2006

 

Πρώτες εντυπώσεις από την παραμονή μου στην Γερμανία

Εχτές συμπλήρωσα δύο μήνες στην Γερμανία, το οποίο είναι σίγουρα μικρό χρονικό διάστημα, αλλά όχι και αμελητέο. Οι πρώτες μου εντυπώσεις σε αυτή τη χώρα είναι θετικές.


Μου αρέσει που τα πάντα είναι οργανωμένα
Μου αρέσει που ο κόσμος είναι πάντα ευγενικός με τον άλλον
Μου αρέσει που υπάρχουν πολύ καλά μέσα μαζικής μεταφοράς
Μου αρέσει που η Γερμανία βρίσκεται στη μέση της Ευρώπης και είναι πολύ εύκολο να πεταχτείς σε μία άλλη χώρα γρήγορα και οικονομικά
Μου αρέσει που οι καφετερίες και τα μπαρ είναι πιο φτηνά από την Ελλάδα
Μου αρέσει που σχεδόν τα πάντα είναι πιο φτηνά από την Ελλάδα
Μου αρέσει που οι οδηγοί σέβονται τους πεζούς και τους ποδηλάτες
Μου αρέσει που στα γερμανικά πανεπιστήμια υπάρχουν πολλοί ξένοι (μη Γερμανοί) φοιτητές
Μου αρέσει που υπάρχουν πολύ καλές μπύρες
Μου αρέσει που οι πόλεις έχουν πολύ πράσινο
Μου αρέσει που στους αυτοκινητόδρομους δεν υπάρχει όριο ταχύτητας (αλλά δυστυχώς δεν οδηγώ)


Φυσικά υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν


Δεν μου αρέσει που έχει κρύο
Δεν μου αρέσει που βρέχει πολύ μα πολύ συχνά
Δεν μου αρέσει που δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για να βγεις
Δεν μου αρέσει που για να δεις τηλεόραση πρέπει να πληρώνεις συνδρομή
Δεν μου αρέσει που η
T-Com είναι το ίδιο ακριβή με την Otenet
Δεν μου αρέσει που η σχολή μου βρίσκεται στου διαόλου την μάνα
Δεν μου αρέσει που οι Γερμανοί παραείναι κολλημένοι με την σωστή τήρηση των κανονισμών
Δεν μου αρέσει που δεν υπάρχει πολύ αυθορμητισμός στην συμπεριφορά του κόσμου
Δεν μου αρέσει που δεν έχω αυτοκίνητο για να το δοκιμάσω στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους
Και πάνω από όλα δεν μου αρέσει που δεν υπάρχει
frappe στην Γερμανία!!


Comments:
Εντάξει μωρέ, για τον φραπέ να σου στείλει μια κούτα 1,5 1,5 με πολύ γάλα ο αδερφός Ιστίκογλου! :@

Λοιπόν θα πάρεις τη Μαζντάρα θα της φορέσεις body kit και καινούργιο κινητήρα και την ξαμολήσεις στον αυτοκινητόδρομο!

Επίσης δεν μας σχολίασες την Γερμανίδες! Έλα τώρα, πες τα μας όλα!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?